Direktlänk till inlägg 3 augusti 2013

Ännu en varm helg i Norrland.

Av Bosse Bulldog - 3 augusti 2013 10:17

Då var de helg igen och vädret är toppen.
Idag hoppas ja husse & matte tar med mig till en sjö så ja kan få simma och bada.

Husbilen skall rulla mot Lycksele idag och sen pratades om att vi skulle fara inom Malå där vi har vinterstugan.

Jag har verkligen kommit till en familj som är aktiva och där ja får ta lika stor plats som övriga familjen. (ME LIKE)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bosse Bulldog - 13 augusti 2013 22:28


Nu är det min tur att blogga lite då jag och Bosse skall turas om på denna blogg. Jag har nu fått mitt namn och det blev enkelt och slätt Lilleman, men vänta skall ni få se om jag förtjänar det namnet. Jag har nu bott i denna galna familj i 3 daga...

Av Bosse Bulldog - 11 augusti 2013 21:15


Kl 03:00 i natt anlände ja, husse, matte och min bror till vårt hem i Norrland. Det blev sängen direkt för oss alla med totalt 25 timmar i husbil. Så i morse tog vi sovmorgon och vaknade till ett fint väder. Idag har jag visat bror min hemmet och ...

Av Bosse Bulldog - 10 augusti 2013 15:43


Jag är säkert den mest lyckligaste och stoltaste Bulldogen i världen. Husse & Matte tog med mig dit där ja föddes och där fick jag leka med en liten valp. Ja kände såklart igen mig i han då vi har samma pappa. Och när vi skulle fara så följde valp...

Av Bosse Bulldog - 10 augusti 2013 00:11


I morse vaknade ja av att husse & matte bar ut sina sängkläder till husbilen. Jag haja galoppen jippi vi skall ut och åka. Matte klappade mig på huvudet och sa att vi skall på en resa som skall förändra mitt liv. Husse & Matte har varit så hemlighets...

Av Bosse Bulldog - 3 augusti 2013 18:02


Idag var husse & matte och visade mig dit de brukar åka när husbilen ställs inför säsongen. Bilden är taget från ytterdörren och ni ser mig och matte plocka blåbär. Så här kommer vi tillbringa helgerna från sen höst till tidig vår. Jag älskar reda...

Presentation


Denna blogg handlar om Bosse vår Engelska Bulldog. Vi övervägde ett köp av en Engelsk Bulldog länge och väl och skulle vi gå efter vad folk säger om denna hundras på internet så kommer ingen våga köpa den. Vi gick ett steg längre och bilda oss en egen upp

Kategorier

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards